April 26, 2005

  • suffocated   


    今日個腦感覺上真係好缺氧呀!!
    x glucose
    x oxygen
    x glycolysis
    =>x aerobic respiration
    =>x anaerobic respiration

    咪痴線la!!我d bio原來仲係我個腦度~
    總之就係不停咁計錯數,勁白痴!!!!


    今日個brain keep住輕微痛~
    忍唔住!
    落左去買葡萄糖補充我既glucose amount in body
    希望有作用la~^^


    聽日就係最後一日啦!!!
    係我最期待既一日呀!~
    只希望我努力唔好白費.....
    至少都入到poly既物理治丫唔該~


    快d到就好~
    聽日既1130!!